Nur1401zx bende hiç hamile kalamadım bilmiyorum belki benimde tüpün kspalıdır. Devlet Hastanesi’ne gore tüplerin açıktı ama hiç belli olmaz kapalıda olabilir tüp bebek merkezine gittiğim doktor hamile kalamayışıma cok şaşırıyor ki bende şaşırıyorum eşimde morfoloji probelmi var evet ama sonucu okadarda kötü değil bende ki tembellik evet ama her ay yumurtlamuyorsam bile bir kaç ayda yine yumurtlıyorumdur şaşkınım ve üzgünüm ne yapacağımı bilmiyorum