Rmzydmr Genelde kesenin şekli farklı diyorlar erkek bebek kız bebekte benimde kesem böyleydi kız oldugunda kese daha yuvarlak gibi duruyormuş benimki erkek çıktı tahminler dogruydu yani kese şeklinden yola çıkarak ama dogrumudur bilmiyorum
papatya56 -PembePapatyam- https://resmim.net/i/SZgmR2 benimkinıde bakar mısın canım bugun gıttım doktora tahmın ettı ama söylemedı
fundadncc Gizos vallahi şansıma becerdim ilk denememde 🙈 internete hızlı resim yazdım çıkan sayfaya fotoğrafı ekleyip kaydettim sonra linki kopyalayıp buraya attım 🙏🏻
fundadncc Gizos evet yüklenmiş keşke ben anlayabilsem de söylesem bir şey 🙈 anlayanlar tahminde bulunsunlar lütfen 🙏🏻
Eke -PembePapatyam- https://photos.google.com/share/AF1QipPdufY7Wob6Pn6M4N5DDwy-fU5ZGhbGmSaT1LZHzkTsQPVk1aMhCvYhrMRtLUJ4xg?key=VHd4MnNtcnRwZ011SGFQMkxkTUtrY3VIQVc0M0NR