fundadncc Bugün randevumuz vardı 1 hafta önden gidiyormuş bebek yani 12+2 olmuş fakat doktor cinsiyeti şuan söyleyemem dedi merak ettim yinede anlayabilen var mı acaba 😁🥲🙈
Gizos fundadncc fundadncc ayy ben de fotoğraf yüklemek istiyorum benim de 12+1 😍 nasıl yükleyebilirim
fundadncc -PembePapatyam- yaa çok teşekkür ederim sabırsız olduğum için sadece bi tahmin duymak bile iyi geliyor inanın 🙈🙏🏻❤️
papatya56 -PembePapatyam- https://resmim.net/i/SZgmR2 benimkinıde bakar mısın canım bugun gıttım doktora tahmın ettı ama söylemedı
Eke -PembePapatyam-  erkek hissediyorum 10 haftalık
Aselinkooo Hayırlısı olsun bana da erkek gibi geldi. Benimkine de bakarmısınız. 😊 https://resimyukle.io/r/xm4o6IKDyY
fundadncc Bu arada nasıl anlaşılıyor biri banada açıklayabilir mi ben hiçbir şey anlamıyorum da bakınca 🙈😂
fundadncc Gizos vallahi şansıma becerdim ilk denememde 🙈 internete hızlı resim yazdım çıkan sayfaya fotoğrafı ekleyip kaydettim sonra linki kopyalayıp buraya attım 🙏🏻