Merveelisa 36+2 yiz 2600 kilosu doktor biraz minik olucak dedi çok mu zayıf acaba sizin bebislerin kiloları kaçtı bu haftada
Mlk_dlk Merveelisa Bence normal aslında, ben 35+2 de gittiğimde 2450 ve çok normal dedi, biraz da genetik bende minyon tipli ve kısa boyluyum eşimde çok uzun ve kilolu değil, sağlıkla doğsunlar da iri veya kilolu olmalarının önemi yok bence 🌺
Kizannesi92 Merveelisa 36+3 bugün gittim 3 kilo dedi orda. Bir hamile anne de 36+2 iydi haftası 2.600 demilserdi ona da haftasıyla uyumlu dediler zaten 38 e kdr üç kiloyu tamamlar bence iyi kilosu sanki bizimki biraz önde gibi geldi ama ultrasyon yanılma payı olabiliyor tabi
Ballizencefil Merveelisa kilosu 2500 gramın üstü doğan bebişler için endişe etmeyin. Normal doğum ağırlığı 2500-4000 gram arasıdır zaten. Benim bebeğimde gelişim geriliği var kilo alamıyor 2450 gram ben 37 haftalığım.
Kilic95 Bugun kontrole gittim 36+ 2 2850 dedi normal kilosunda ilerliyor dedi sorun olcak bir kilo olsa doktor soylerdi sizde minyonsaniz bebiste minyon olabilir🙂
Merveelisa Kilic95 ilk kızım iri baya 3500 doğdu ama bu o kdar olmucak galiba bende zayıfım evet 3 olsa şükür dicem inşallah sizin normal mi sezeryanmi olcak
Merveelisa Kizannesi92 masalllah sizinki iyiymiş banada uyumlu dedi de minik olcak deyince kafama takıldı 39 a gün verdi ozamana alır inşallah kilo zayıf olmaz
Kilic95 Merveelisa normal olcak dedi doktor son anda bir sorun cikmazsa insallah sizin normal mi sezeryan mi olacak . Her cocuk bir olmuyor o kadar az bir kilosu var doguma kadar daha da alir bence doktor bizede oyle dedi dogana kadar daha alir dedi.
Kizannesi92 Merveelisa Sanırım sizin sezeryan daha üç hafta var gayet iyi bir kiloda doğar bence içiniz rahat olsun ultrasyonda yanılma payı çok yüksek hiç sıkıntı etmeyin benim de normal görünüyor ilki gibi eğer kırkı beklerse dört kilo olur mu korkusu sardı şimdi de doguramam çünkü o kilodayken. 🙈
Kilic95 Merveelisa haftalik 200 grama yakin aliyor bebekler bu haftalarda diyorlar doguma kadar daha artar kilolari bence.
Eliffffffd Merveelisa Ben de bugün doktordan geldim 36+0 2650 gram dedi ama tam bir hafta önce özelde kendi doktorum 2500 demişti bir haftada 150 gramdan fazla alıyordu bebeğim yanılma payı olduğunu düşünüyorum olmasa bile doğana kadar 3000 gram olur diye düşünüyorum siz de endişe etmeyin inşallah sağlıkla sıhhatle mutlulukla kolaylıkla dünyaya gelirler üzmeyin canınızı 🤍🤎