Ctntsgk kasık ağrısı oluyor illaki İsmi bile var yuvarlak bağ dokusunun ağrıması oradaki liflerin gerilmesinden kaynaklı ama ben de geçiyor sonra bir ara tekrar oluyor kendini sık sık hissettiriyor yani öyle olmasından çekindim ama herşey de normal görünüyor