Esesli bende de aynı ağrılar oluyor, erken Doğum riski atlattık bu sıcaklarda duş almak bile yasaklandı 4-5 günde bir alıyorum sürekli yatıyorum ama azıcık ayağa kalkıp evde yürüsem karnım sertleşiyor, belimi hissetmiyorum. Adalat kullanıyorum bir an önce bu günlerin geçmesini istiyorum . 29+6 dayız henüz 😞