GlahBilgiliPelit ozdenarda sabret valla cnm suan 16+2 yiz artık yeni yeni doktor net kız demeye basladı 😄
GlahBilgiliPelit momtobee valla cnm yanlıs olmasın 12 yada yine 13 hafta baslarındaydım senin gibi yani biraz daha bekle derin ☺ 16+2 yiz daha dün artık kız diye net smyleyebiliyo ama o da yine yanılma payı bırakıyo ☺
Btlm Ben de 12+5 te gittim bişey söyleyebilmek için çok erken dedi doktorum 10 gün sonra gelirsin tekrar bakarız dedi bakalım görebilecek miyiz 🐣
DilekVolkan Merabalar ben de 13+6 da perşembe günü ikili tarama sonucu için gitmistim doktorumuz kıza benziyo dedi kız tahmininde bulundu 😊😘kesin bir şey demedi daha küçük bir ay sonra kontrole gidecem bakalım o zaman ne der🤔😉
Ftm Benimde prensesim olucak 😍😍 Sabırsızlıkla kucağıma alacağım günü bekliyorum 12. Haftada kıza benziyor dedi 14. Haftada net olarak kız dedi
Bhr34 Bana üç kere erkek dediler pipisinide gösterdiler ama hala emin olamıyorum 😂😂 şuan 14+3 2 hafta sonra yine gidicem ne dicekler bakalım 🙄
Edatalha 14 haftalığım bi hafta sonra gidicem inşallah öğrenebiliriz bi oğlum var bide kızım olursa tadından yenmez tabi önce sağlık