ozdenarda GlahBilgiliPelit merhaba kizlar benimde bebisim 12+4 gunluk bugun gttik doktora ikili tarama icin doktor kesn bisey diyemem daha cok kcuuk ama kiza benziyo dedi 17. haftada daha net olur dedi🤗
Burcugokhan006 16+2 yiz bugün gittim ama doktor göremediğini, kesin bir şey diyemedigini söyledi haftaya tekrar gitsem ayıp mi olur🙁
GlahBilgiliPelit Burcugokhan006 neden ayıp olsun canım merak ediyoruz sonucta ben 3 hafta üst üste gittim ☺☺☺☺ Önce erkek dedler 3 hafta once sonra ki 2 hafta kız dediler ☺☺
momtobee GlahBilgiliPelit kaçıncı haftanızda erkek dediler acaba ? Ben 13+1 ken gittim en son erkek demişlerdi de
Burcugokhan006 O zaman haftaya bende gideceğim🙂 ben de hareketlerini hissedemedim yani ikk gebelikte biraz daha geç hissediliyormus ama sabırsızlıkla bekliyorum peki karin bel ağrısı var mi bu haftalarda🙂
GlahBilgiliPelit Burcugokhan006 bel ağrısı var cnm bu ara 😔 karın agrısı hamıleliğimin en basından beri çekiyorum 😔😐😐
GlahBilgiliPelit ozdenarda doğru banada önce erkek demişlerdi 12 13 haftada sonra kıza döndü cnm 😄☺☺☺
Burcugokhan006 GlahBilgiliPelit bende aynen canım bugün doktora sordum olur dedi hep aydınlatıcı cimleler istiyorum ama yok ama oda hakli🙂
ozdenarda GlahBilgiliPelit cevremdki herkesten ayni tepkiyi aliyorum 17. haftaya kadr doktorun dedigine guvenme daha cok minik diyo cevremdede ayni senn gibi degisenler oldugu icin artk bi ay daha sabredyim diyorum🤣
GlahBilgiliPelit ozdenarda sabret valla cnm suan 16+2 yiz artık yeni yeni doktor net kız demeye basladı 😄
GlahBilgiliPelit momtobee valla cnm yanlıs olmasın 12 yada yine 13 hafta baslarındaydım senin gibi yani biraz daha bekle derin ☺ 16+2 yiz daha dün artık kız diye net smyleyebiliyo ama o da yine yanılma payı bırakıyo ☺