neslican0644 28+0 ım 3 cm açılmam var ve sezeryana alabilirler. Ne olur dua edin arkadaşlar bebeğim sağlıcakla biraz daha bekler inşallah. Ağlamaktan perişan oldum. Kimin duası kabul olur bilinmez. Ne olur dua edin
MerveNur- neslican0644 Allah yardımcınız olsun inşallah erken doğumu engelleyebilirler ama Allahtan umut kesilmez moralinizi iyi tutun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🤲
Elika0 neslican0644 öncelikle inşallah bebiş zamanını bekler 🙏 ağlama kendini de bebeği de strese sokma lütfen. Bebeğinle konuş konuşmayı asla bırakma. Onu sakinleştir. Saçma olduğunu düşünebilirsiniz ama emin olun hem siz hem bebek rahatlayacaktır.. çok geçmiş olsun 🙏🙏
neslican0644 Elika0 o kadar korktum ki kendimi tutamıyorum. Allah esirgesin tüm felaket senaryoları gözümün önünden geçti. Daha yeni sakinleştim 2 saattir. 😔😔
denizurgun Allah yardımcın olsun umarım biraz daha bekler küçük meleğiniz sakıncası yoksa şuan kaç kilodasınız paylaşır mısınız 🥺🙏🏻
neslican0644 denizurgun şuan 101 kiloyum malesef kilolu hamile kaldım, gebelik şekerim de var 😔 tüm herşey bu gebeliğimde çıktı inşallah bekler ve zamanında gelir 😔
badembid neslican0644 canım sakın ağlama, güçlü ol bebeğiniz yaşam sınırına gelmiş inşallah zamanında gelir ama sezaryene alınırsan korkma sağlıkla karşılarsınız inşallah🙏🏼🙏🏼
Fatmakara97 neslican0644 inşallah zamanını bekler canım benim 🤲🤲 Allahım kimseyi evladıyla sınamasın inşallah
Banuka neslican0644 inşallah zamanını bekler bebeğiniz.Rabbim yardımcınız olsun her şey istediğiniz gibi olsun yolunda gitsin 🤲🏻
Melek3 neslican0644 rabbim yardımcın olsn kuzum umarm doğmaz sabreder ne kadar durursa o kadar iyi 1 saat bile onun için önemli sknti etme sknti ettikçe de kötü olue olumlu düşün doğsa bile çok sorn yasamassn Allah’ın izniyle ❤️
Cansu88 Ahh küçük meleğimmm ins biraz daha anne karnında kalir ve gelişimini tamamlar 🤲🤲 eger doğmak nasibinde var ise de sapasaglam dünyaya gelsin ve hemen eve gitmek nasip olsun saglikli bir sekilde🤲🤲 Allah hayırlısını versin canim benim🤲
Nisann26 neslican0644 Rabb’im hayırlı zamanda hayırla gelmesini nasip etsin İnşaAllah 🙏 Bol bol inşirah suresini oku iyi gelecektir. 🙏 Belirtilerin nasıldı, nasıl öğrendin açılma olduğunu
neslican0644 Nisann26 bebek sürekli karnımda toplanıyordu ve inanılmaz bir bel ağrısı vardı. Sonra genital bölgeyi temizledikce pembemsi lekelenme oldu. O şekilde anladım malesef
Emineso neslican0644 canim benim senin ona onunda senin sakinliğine ihtiyaci var suan o yuzden lutfen sakin ol sende güçlü ol ki bebeginde iyi olsun kotu senaryolar getirme aklina ikinizde cok guclusunuz
Baharozdemir Allahım yardımcınız olsun ins. Bikaç hf daha bekler yavrucak. KiLosu nasıl bebisin o da etkili çünkü dgm dan sonra
neslican0644 Baharozdemir henüz 1.038 gram minnacık. Nasıl olacak inanın bilmiyorum çok korkuyorum. Rabbim zamanında doğmasını nasip etsin inşallah
Bsra_ayz Duamız seninle canım rabbim bebisinide senide esirgesin inşallah. 3 cm açıklıkla neden sezeryan olasın onu anlmadim bide bebeğin kilosu nasıl 28 haftada kaç kilo
neslican0644 Bsra_ayz ilk gebeliğimdr sezeryandı o yüzden sezeryana alacaklar. Bebek daha 1.038 gram minnacık el kadar daha nasıl olacak bilmiyorum. 😔
Olmamisskurabiye neslican0644 canım benim Allah büyüktür hiç korkma meryem suresini aç dinle şifa Allahtan ya şafi ismiyle şifa diliyorum sana