Melisayaren Çok şükür en başından beri her şey çok güzel gidiyor normal rutinde hamilelik geçiriyorum 🙂 hiç bulantı kusma yaşamadım doktor sanlisiniz demisti şuan 22+5iz kizim 23+3seklinde gelişimi , tekstil ürünlerini bitirdik çoğu hediye geldi biz çok bir şey almadık tekstilde, şimdi büyük ihtiyaçları için bakıyoruz giyinme odasına bir dolap bir beşik ve bebek arabası şeklinde birde banyo ihtiyaçları kaldı , bende kızıma battaniye ördüm isimli emzik ucu ve kapi susunu yaptm anne kız bandimizi yaptim hastahane için isimli çıkış verdim kendime de ona uygun pijama takimi ile hazırladım, süreç çok guzel ilweliyor kitap okuyarak zamanımı geçiriyorum 🙂 kizimi hissediyorum 17.hafta 18.hafta 20.hafta da hissettim bugunde hissettim, kızıma hediyeliklerini yapiyorum 1 mart doğum 8mart 27 yasim🙂 sadece gece nefes darlığı oluyor , hızla büyüyen bir gobisle giden bir hamilelik🙂