zhr5861
İlk bebeğimi kaybettim. Kalbi durdu karnımda. Şuan 32 haftalık gebeyim. İnan karnımdaki hareketlerini hissedene kadar her muayeneme acaba yaşıyor mu korkusuyla gittim. Aksi gibi hareketlerini geç hissetmeye başladım. 21-22 hafta arasında hissetmeye başladım kıpırtılarını. Bol dua bol tevekkül her zaman fayda verir unutma. Ve sen ne kadar stres yaparsan karnındaki yavrun da o kadar stres yapar ve stres onun için ağır bir şey. İçine korku düştüğü zaman önce Allah’a sığın sonra doktoruna danış. Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🌹