zhr5861 ben de sizin gibi niye hissetmiyorum diye düşünüyordum birgün sessiz bir yerde sırt üstü uzanıp elimi karnıma koydum ve elimde değil karnımın içinde pıt pıt sanki küçük baloncuklar patlıyormuş gibi bir şey hissettim sonra bunun bağırsak hareketi olabileceğini düşündüm birkaç gün sonra aynı hareketleri daha yoğun hissettim o zaman anladım bebeğin hareketi olduğunu. Bunu farkettikten sonra daha fazla hissetmeye başlıyorsunuz zaten. Herkes aynı zamanlarda hissedecek diye bir şey yok ultrasonda sıkıntı yoksa dert etmeyin 😌