35SD28 Mervesude01 adetim 3 gün geçikmişti iki tane test yaptımıştım hemen belirlenmişti. Ertesi gün kan verdiğimi de 2772 çıkmıştı
Mervesude01 35SD28 ben test yaptım bende çıkmadı canım hiç reglim geçmez ilk hamileliğimde 1 gün gecikti kan verdim vardı ama eğer şimdi gene gebelik varsa bu gece de adet olmazsam yarın kan vericem idrar testinde çıkmıyor benim ya neden acaba
35SD28 Mervesude01 geç döllenme olabilir. Benim de gününde gelir. Kürtaj olduğum için bir gün oynama olurdu. Kanda kesim belli olur. Hakkınızda hayırlısı 🤲
Sevgi0147 Mervesude01 eğer için rahat edecekse yarın gidersin verirsin inşallah güzel haberlerle gelirsin
35SD28 Mervesude01 süt hormonların fazlaymış o zamanlar 15 günü buluyordu. İlaç kullandım. 12 -13 güne düştü. Sonra kadın doğum hapı kullandım 10 güne düştü. Son adetim bile 12 gün sürdü 🙊🤦♀️ sonra hamile olduğumu öğrendim 🤲😇
35SD28 Mervesude01 14. Hafta da kendi doktorum erkek dedi. Başka doktor 16. Haftada kız dedi 🙈 covit oldum acil doktoru da kız dedi. Bakalım yarın kendi doktorum ne diyecek😅🤷♀️
Mervesude01 35SD28 aaa ilk defa duydum canım çok geçmiş olsun supriz gibi geldi bebiş hadi maşallah 🤲🏻❤️😘😘
minikumutlar Mervesude01 bende olmadım 😊🤭🤭🤭salı kan vermeyi düşünüyorum 27sinde verdiğim de beta 0.25 çıkmıştı 28 inde regli olmam lazımdı olmadım
35SD28 Mervesude01 çok şükür. 1 kaybımız var. Kaybetmeseydik o dünya ya gelecekti ama nasip olmadı. Rabbim öyle ayarlamış ki onun dünyaya gelme zamanında yeni bebek müjdesi aldık 🤲🤲
Mervesude01 35SD28 ay canım çok geçmiş olsun şükür iyimisin iyisin inşallah 🤲🏻❤️ hadi bakalım bende merak ettim 😘🤭🤭