elfmoom inşallaahh minnoşum beniiiim 💜 ya evet zorunlu sezaryen olacak benim doğumum, eğer eşim yanımda olursa epidural olmaya cesaretim olur ama o olmazsa yapamam çok korkarım mecbur genel olur 🥺 tamam hijyen sağlık elbette önemli ama eşlerimizde öyle dümdüz girecek değil ya onlar gibi giyinip kuşanıp girecekler sonuçta ama yook katılar 😤