Kızlar eşleri sadece normal doğumda mı kabul ediyorlar? Sezaryen doğuma giremiyorlar mı? Ben sezaryen olacağım, çok istiyorum eşimin doğumda yanımda olmasını bana cesaret vermesini. Eşim yanımda olursa ancak epidural doğuma cesaret edebilirim yoksa genel anestezi isterim diye düşünüyorum. 😕