1mucize47 aa daha yeniymiş tebrik ederim 🙏🏻Benim bebeğimin gelişimi gerideydi suyu azalmıştı başka bi doktora da görüneyim diye Yaser beye gittim ama farketmedi bile hiçbişey söylemedi direkt sezaryen günü vereyim filan dedi sonra ben söyleyince evet suyun az ondan sezaryen dedim ben zaten filan dedi. Ki ben sonuç olarak normal doğum yaptım yani😇bir de benim doğumumdan hemen önce bi tanıdığımızı tam açıklıkla sezaryene aldı doğuramıyosun sen diye. Kadının 3.doğumuydu ne demek doğuramıyosun😂işte bunlar olunca ben yaser beye bidaha gitmedim yine de sen memnunsan devam edebilirsin canım. Neden memnun kalmadığımı sordun bende izah etmeye çalıştım 😊