1mucize47 EniseeM bende duydum o hastaneyi insanlarda napsın mecbur imkanlarına göre hareket edıyorlar😒 ay aminnn amin aminnn
Rezan_korkmaz 1mucize47 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin inşallah . İlk bebekte gebelikte insan biraz tecrübesiz olduğu için haklı olarak tedirgin oluyor bende kızımda her daim tedirgindim 36 haftalık doğum yaptım doktor hep derdi çok stres yapıyorsun ve stresten dolayı erken doğum yaptımmm
1mucize47 Rezan_korkmaz allah razı olsun canım amin Ecmain bende suan öyleyim bide düşük tehlikem var
Rezan_korkmaz 1mucize47 benimde var canım düşük riskim aynı ilacı birde haftalık iğne kullanıyorum bende bir iki leke gördüm doktorum normal dedi eğer leke kanama haline gelirse mutlaka doğumhane başvur dedi ama şimdi elhamdülillah bir sıkıntı yok inş sende olmaz
EniseeM 1mucize47 bence doktoruna danış, hassas bir konu benim bilgim yok ama şimdi herkes bir şey der kafan karışır 🙄En kötü aile hekimine de sorabilirsin. Aile hekimin kim bu arada lcw ye yakınsan eski acil yolundakine gidiyorsundur
1mucize47 EniseeM Sunay mahallesine bağlıyım ben ya kendı doktoruma sordum oda ilaçtan olabılır muyaneye gel dedi gidicem bu hafta sizin bilginiz vardır belki dedım
EniseeM 1mucize47 benim de ilk gebeliğim, tecrübesizim ama inşallah bir şey yoktur evham yapmayın içinizi rahat tutun 🙂
1mucize47 Rezan_korkmaz inşallah bende ıkı tane ıgne kullandım ilacı fitil olarak kullanıyorum benim kana dönmedi ama çok koyu bir kahverengi akıntı geliyor
Rezan_korkmaz 1mucize47 bazen bebek rahme yerleştiği için yerleşme lekesi olabiliyorumuş bebiş daha çok küçük canım belki ondan kaynaklı olabilir ama sen yine doktoruna muhakkak danış bu konuyu en azından için rahat eder🥰
EniseeM parasetamoll aa yoktun çoktandır happy kidse taşındı dedim herhalde 🤭 lavininannesii merhaba ben de devlette doğum yapmayı düşünüyorum da en son Kadir Şahin e kontrole gittim ilk kez ben de memnun kaldım da, doğumda illa şu doktor olsun deme şansımız var mı ki acaba?
lavininannesii Merhaba hanımlar bende muşta yaşıyorum ve 50 günlük anneyim😇bahsettiğiniz bütün doktorlara gittim hamileyken. En çok kadir şahinden memnun kaldım doğumumu da o yaptırdı sağolsun. Gerçekten çok ilgili bir doktor tavsiye ederim 😇
Minikbebelak lavininannesii merhaba minik nasıl olduu 40ı geçince düzelir dediler dediler düzeldi mi 😇
1mucize47 parasetamoll orayı bılmiyorum ben aslen nusaybinliyim İstanbul’da yaşıyordum Muş’a gelın geldım
Minikbebelak 1mucize47 kevser hanımda devletten geçme ama hakkında hiç iyi yorum yok sanırım ona sadece eşi erkeğe izin vermeyenler gidiyor😩😄
lavininannesii Minikbebelak merhabaaa hahahha asla düzelmedi hatta daha kötü diyebilirim 😢gündüzleri asla uyumuyo en fazla 10-15 dk o da ayağımdayken bıraktığım an uyanıyo. Sürekli gazı var geceleri uyurken gaz sancısıyla uyanıyo. Anlayacağın halimiz perişan 3.ayı bekliyorum bu defa inşallah o zaman düzelir😂😂