Ben sağlık personeliyim 3 doz sinovac oldum bence her gebe muhakkak aşı olmalı son zamanlarda gebe kayıpları çok fazla ve hastanemizde 25 yaşında bir gebe öldü covvitten ötürü burdan bu paylaşımımı gören sevgili anneler karar sizin ve doktorunuzun ama lütfen kendimizi koruyun ve aşınızı olun