Goksugul Rahat olun, kendinizi kastiğiniz sürece işinizi zorlaştirirsiniz. İlk çocuğumda spinal anestezi ile doğum yaptım. Ağrım olmadı sadece ilk kalkarken zorlanıyorsunuz doğal olarak 😊 ama kendizi sıcak tutun, bol su için, yürümeye calisin hemen toparlanirsiniz. 3 günde ayaklanıp kızımla 1 hafta olmadan ilgilenmeye başlamıştım. Cuma günü dogumum var yine spinal anestesi ile doğum yapacağım 😊 sizede hayırlı doğumlar dilerim.