Yataktan yatağa geçirirken nasıl ağrı olabiliyo anlamadım. Zaten belden aşağın uyuşuk oluyo odaya geçtiğinde. Yatağa yatırıldıktan kaç saat sonra uyuşukluğun geçmeye başlıyo. Benim uyuşukluk geçmeye yakın gelip karnıma bastırıldı ama öyle çokta bastırmadılar yani. Sonrasında kalktım yürüdüm yürüdükçede pıhtılar gelmeye başladı ama hiç sormadılar geldimi ettimi diye. Bidahada bastırmadılar. Ben çok memnunum sezeryanımdan iyiki olmuşum normal doğuma göre hiç korkulcak bişey değil bence güvenilir ellerdeysen :)