Merhaba
Temmuz sonunda 8,5 haftalıkken bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldum. 2 regl sonrası bu ay tekrar denedik hamile kaldım fakat kimyasal gebelik oldu şu an kanamam var. Hafta içi rahimdeki yapışıklık için histeroskopi olacağım.
İlk hamileliğim devam etse şu an 24 haftalık, diğeri devam etse daha çok yeni ama 5,5 haftalık olacaktı. Şimdi ise sıfırdayım. Evet ilk gebeliklerde düşük olabiliyor. İleride sorun olsa daha kötü olurdu biliyorum ama sonuçta 5 hamileliğin 4 ünde olduğu gibi hiçbir şey olmayabilirdi de. Şimdi tekrar hamile kalabilecek miyim, kalırsam sorunsuz bir bir hamilelik geçirip bebeğimi kucağıma alabilecek miyim bilmiyorum. Eşim ve ailem üzülmesin diye hayata kaldığım yerden devam etmiş gibi görünüyorum ama içten içe tükendiğimi hissediyorum. Yalnız olmadığımı biliyorum ama bu psikolojiden nasıl çıkacağım bilemiyorum..