Bu ilacı ben hamile kalmadan önce içmiştim ialcın üstünde folik asit+b12+ demir diye yazıyırdu sonra kanımda bu oranlar fazla çıkınca doktorum biraktırdı 9.Haftada sonra omg-3 kullanmaya başladım doğuma kadar devam edicekmişim şuan 18. Haftamdayım 20. Haftamda decavit vericem dedi... gyno ferro senol kullanırken bende hep akşamları aldım yatmadan, ve doktorum bana yanında muhakkak bi meyveyle al demişti büyük abdestteki koyu renkten dolayı... o koyu renk demir ilacından dolayı meraklanmayın 😊