Deryaiso Momtheangel ben ucundan aldırdım boya yapamadığım için şakaklar bembeyaz kahkül kestirdim 3. Aydan sonra dökülme durdu bende ama dökülmeye başlayınca kökten çözüm kestirecem
OzlmMmmm Ben de bundan biraz etkilenmiştim. Ancak saçlarımın ucunda kırıklar artınca cuma günü kestirdim. Allah benim saçımı kestirmeme göre kader yazacak değil bence. 😂 Kestirin rahatlayın