mavi_kus 35+0 ve son 35 gün heycanla bekliyoruz.. Nefes alamama yataktan sağa sola dönememe paytak yürüyüş ve çalışılması gereken son 2 hafta tahmini doğum 5 aralık 😍 sizde durumlar nasıl
Aycaaa571 mavi_kus 33+4 valla durumlar kötü ağzıma kahvaltıdan sonra garip bir tat geliyor tansiyonum iyi olmasına rağmen bu aralar başım çok dönüyor midem bulanıyor basur sıkıntısı çekiyorum yalancı sancım var daha sayacak bişey kalmadı zaten 😄😄
Sehererol mavi_kus Sanki ben yazmış gibi okudum Allah nasip ederse aynı anda ilerliyoruz ağrılar sancılar kendini iyice belli etmeye başladı artık 🤭🤭
Bebegimm1 mavi_kus 34+2 sezeryan olacak muhtemelen aralığın ilk günleri olur ama şimdiden çok zorluyor sürekli yukarda baskı hissediyorum nefes alamıyorum artık 🤦
H_myra1 mavi_kus 33+6 nefes darlıgı burun tıkanıklığı bel agrısı uyuyamama bitmeyen mide bulantısı son 43 gün tahmini dogum tarihi 13 Aralık 🥵😅
Durubebegim Aycaaa571 yaa bendede arada bir vajida kaşıntı tutuyor niye oluyor bilmiyorum bugünde pedimde baya ıslaklık hissettim iç çamaşırım bile ıslanmıştı şimdi kupkuru neden oldu bilmiyorum sancımda yok🤷♀️
Aycaaa571 mavi_kus hiç demeyin 😄😄 doğurmak istiyorum diye bağıracam artık sonrada korkuyorum nasıl doğuracam diye
Bebikonun_annesi 32+1 den selamlar kızlar, mide yanması bel ağrısı ayakta uzun süre kalamama durumları var yalancı sancılarımız ile beraber devam ediyoruz 34 te nst ye başlayacakmışız doktorumuz öyle dedi bakalım 😊
Busenr Aycaaa571 allah seni inandırsın çok zorlanıyorum ama korkudan sesimide çıkaramıyorum sezeryan olmak istiyorum normalde ölürüm heralde 😂 sezeryanıda düşündükçe delircek gibi oluyorum yanş en iyisi böle zorluk çekmek 😂😂😂😂
Yagmur00 mavi_kus bende mıde yanması bel agırısı kasılmalar ayak sismesi bas agrısı agızdan acı su gelmesi nefes darlığı 34 haftalık bakalım nezman dogurucam 🤪
Mrs-Turkk mavi_kus 35+2 aniden gelen zor nefes almaa hissii, aniden gelen tekmelerlee irkilme❣️🥰 arada mide yanmasıı, gaz sıkışmasııı sağlıklaa gelsiin bebişlerimizzzzz
Aycaaa571 Mrs-Turkk inşallah bir benimki geleydi iyiydi 😄😄 kendimi iyice balon gibi hissetmeye başladım
Kbra240 mavi_kus 31+6 şu virüsten kurtulup hemen iyileşip bebisi görmeye gitmek istiyorum 😑 tahmini doğum 29 Aralık
Zhra4242 Busenr Normal den korkmayın diyecem benim üçüncü hamileliğim ben bile başıma gelecekleri bildiğim için korkuyorum ama biran önce olsun da istiyorum kararsızım 35+4 olduk biz hayırlısı
Aycaaa571 Busenr aynen valla 😄😄 ben ani bir durum olmazsa sezeryan düşünmüyorum normal istiyorum ana onu da düşündükçe nasıl ıkınırım ya çıkmazsa ya öyle olursa ya böyle olursa derken kendimi yiyorum 😄
Mervenurns mavi_kus benim de 35+2 gece yatarken mide yanması dısında bir sorunum yok givi bir de bazen nefes almakta güçlük cekiyorum ayaklarımda şişiyor ama yine de şükür 😂 ben de çalışıyorum 13 kasım son çalışma tarihim valla bitik hissediyorum kendimi ama dayanmak zorundayım
mavi_kus Mervenurns izni sonrasına aktarmak için mecburuz keşke 24-32 arasını çalışsaydık da onu aktarsaydık
Ness3 Zhra4242 çok motiveyim şuan sağolun 🤪😁 Allahım hepimiz korkuyoruz o zaman normal durumdayım bende çok korkuyorum normal doğumdan ama inatla da normal doğurcam ısrarındayom
Feyzabeyoglu 34+5iz Mide ağrım var ya geçmeyen Yanma olsa süt içiyorum iyi geliyor da Ağrıya ne yapsam düzelmedi rezene bile düzeltmedii😢😢