Kızlar bundan 4 sene önce eşime varikosel tanısı koydular o zamanlar ciddi birşey de değildi tedavi falan olmadı yani. 4 aydır korunmuyorum çocuk istiyorum geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. Merak ettiğim şey varikosel gebelik şansını azaltıyormuş bazen, eğer ileri düzey birşey olsaydı kimyasal da olsa gebe kalamazdım dimi? Yani bu şekilde olup gebe kalan var mı? Tedaviyi düşünüyoruz ama henüz birkaç kere denedik acaba gerek kalmadan hamile kalabilir miyim