Nazlii__ ftmnr_drgt inşallah fazla almayız benim bulantılardan pek bir iştahım olmuyor Midede hazımsızlık olayı var o yüzden hiç birşeyi fazla yiyemiyorum ama normal almışsınız bence 2 kilo normal :)
ftmnr_drgt Nazlii__ Bende sıcak aylarda canım hicbir şey istemedi yiyemedim o zaman 2 kg vermiştim sonra geri aldım , doktorumda 2 kg için ideal demisti bakalim 6 kasımda randevuda tartılacağım 🙂 inşallah bakalim bu aydan sonra neler olucak 🙂
Zrnyrnakyd babycom456 (Promotil Woman)kullandığım ay hamile kaldım Araştır sende içerisinde yumurtalık üzerindeki stresi Ve radikalleri yok eden vitaminleri barındırıyor bir kutuda 30 tane şase var Her gün kahvaltıdan sonra 1 tane suya döküp içiyorsun yumurtlamayıda sağlıyor yumurtalık kalitesini de arttırıyor