alyavetuna bende fethi hanayın hastasıydım doğumu şehir hastanesinde düşündüğüm için Necati beye gittim. 40.haftamdayım şehir hastanesinde randevular dolu diye Sami beye gittim 3-4 cm açılman var akşam sabah doğurursun dedi eve geldim nişanım geldi. Bana sabah gel doğurtalım seni dedi ama ben süreç kendiliğinden ilerlesin istiyorum devlet hastanesinde yapacağım doğumu