Herkese hayırlı günler kızlar Tunceli çemişgezekte tainimiz çıktı ve doğumuma 28 gün kaldı normal doğum günün kutlu olucak ikinci gebeliğim ve haftaya elazığda muayeneye gitmem gerek ne hastane bilgimiz var nede iyi Bi doktor önerebileceğiniz doktor yada hastanede var mı?