ay-se Gecmis olsun canım geçenlerde biri paylaşmıştı siyatik sinire baskı oluyor doğum olmadan da geçmiyor diye .ama öyle deilse kemik ağrısı ise ben kemik suyu haşlama yapıp yiyom birde maden suyu iciyom hafifletiyor inşallah Sİzde nedenini bulursunuz