Mujde0808 Evdekiler ilk gün adet sancısı gibi ama yerimdee durdurmuyodu gecesine ve ertesi güne belime vurdu öğlene nişan geldi aksamustu 5 gibi suyum geldi annem geldi eşim işten geldi dedim hadi gidelim bı demedim de panik yapmasınlar diye duş aldım giyindim hazırlandım 8 buçukta hastaneye gittik 6 cm açılma yüzde 75 dogum baslamis dediler 00.10 da kızım dunyaya geldi tabi bu 2 günlük sürede ben karşı komşumun kız kardeşi ile irtibatta gittim kendisi k.d.hemsiresi gazi Hastanesi’nde onunla konuşarak temkinli gittim o 2 günde