Güzel anneler günaydın öncelikle .. Regli sancısı var gece 4 ten beri şuan sanki daha şiddetli tuvalete gittiğimde peçeteye pembe bir leke su gibi ama kıvamlı değil geldi . Sancı gelince tuvaletim de geliyormuş gibi hissediyorum 40+0 doğum başlıyor olabilir mi hastaneye gitmeli miyim ? Sancı dayanılmıycak gibi değil .