Gizemk35 hamilelkte önce 2ay kullandm cnm sonrasnda 12.haftaya kadar kullandm snra vitaminlere basladm ama onlarla alakalı degil genetik bişey benim sanırım hep sınırda yeterli diyor daha sık kontrole gidiyorm onun dısında bi sıkıntı yasamadm cok şükür bu sekilde giderse sıkıntı yok azalma olmasın diye kontrol altındayım bol sıvı tüketmekten baska biley yapamıyorm o da ne kadar fayda saglıyor bilinmez artırmadı ama hiç belkide azalmasını engelliyordur