Gizemk35 enfeksiyonda hamileligin kaderi cnm eger varsa bende hep olurdu ztn doktorma söyledim enfeksiyon hep olur dedi kültür testi yaptı önemli olan mikrop olup olmaması diye cok şükür temiz çıktı ilaç kullanmaya gerek yokmus.akıntı meseleside kızlarn yazdıgı gibi 😔 21.haftamdaym yanımda yedek camasır tasır oldm cok rahatsız oluyorm ama normalmiş