Melos1 32+3 haftalığım karnım sertleştiğinde elimi dokunduğumda böyle parmak, kafa gibi hissediyorum cook sert oluyor. Acaba ayağı eli kafasını hissetmek mümkünmüdür😂
polyanne Melos1 ilk hamileliğimde son zamanlarda parmaklarını sayabiliyodum 🙈 şimdi de az kaldı o zamanlarımıza 🥰
Failknr Melos1 bende 33 e girdim. Geçen gün elim karnımdaydı harkerete denl geldim ve resmen kemiğini hissettim artık dirseği falan mı bilmiyorum ama kemikti sertti çok değişikti🙂
Volkitolki Melos1 her yeri olabilir poposu olabilir ayakları olabilir parmakları olabilir sürekli hareket halindeler çünkü 😂
Melos1 Volkitolki ya ne güzel duygu valla Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏 sertleşme olduğunda dokunulmuyor zaten taşş gibi oluyor karın o sırada baktığımda sert geliyor elime
buketpoyraz Busra2013 evet normal belli zamandan sonra hareketleri artıyor ,merak etmeyin yakında içerde savaş başlar 😂 hatta öyleki bazen uykudan uyandırır tekmesi
Cagla9596 Busra2013 benim o haftalarda 3 gün hareket ediyordu bebek 2 gün uyuyordu doktor normal olduğunu söylemişti
Busra2013 Melos1 ama 21 gırınce hareketlerı bu kdr az oldu 20 de kayma fln oluodu gunde 2.3 defa 21 gırdım durgunlastı uyuyomu bu haftada anlamadım
Melos1 Busra2013 hiç hissetmiyorsan git ama hafif de olsa hissediyosan sorun olmaz cunku bende 19. Haftada pıt pıt hissettim düzene 24-25 haftalarda giriyor
Volkitolki Melos1 geceleri daha az hareketsiz olduğumuz için hareketlerini çok hissederiz ben geçen ayağı ile karnımı gerdirirken gördüm artık alıştım 2.gebelikten sonra 😂
polyanne Melos1 36 37. haftalardı sanırım canım 2 yıl geçti çok hatırlayamıyorum ama iyice sona yakındım şimdi de 31+6yım henüz o şekilde hissetmiyorum mesela daha var demek 😂