_ipekkkkk 1 bardak zeytinyağını tavada dumanı tütene kadar yakıyorum. İçine Aktardan aldığım 5 liralık balmumunu atıp soğumadan kavanoza dolduruyorum. Donunca orko krem gibi kıvamda oluyor. Sadece göğüs ucuna değil bebeğimin pişiğine, kendim bir yerimi yaktığımda veya kendim pişik olduğumda, oğlum düşüp bir yerini vurduğunda ilk aklıma gelen bu kremdir. Senelerdir kullanırım. Diş döneminde oğlum çok kötü pişik olmuştu irinli irinli kasıkları yara olmuştu. Profesöre götürmüştüm bir torba ilaç fayda etmemişti de bu mumlu kremle o zaman tanışmıştım 1 hafta sürmedi geçmesi o zamandan beri bırakmam 4 5 senedir eksik etmem evimden sürekli kullanıyorum.