Geçen gün bende odaları sordum , normal doğumda 24 saat kalınıyor genellikle tek kişilik odalar oluyor dedi ebe hanım şuanda normal doğum gözüküyor benimkisi , normal doğumda bile kolay kolay kerim bey bırakmıyormuş ama çogunlukla ebeler ilgileniyor ebeleride çok iyi