Huysuzsema benimde son 8 çok heycanliyim erken gelecekti bebek nst dede sancılar erken çıkmaya başladı 1 ay ilaç kullandım 37.haftada bıraktım gelecek gelecek diye bekliyoruz şimdi de ne gelen var ne giden 😀sancı bile yok artık inşallah 2kasimda kontrol o gün doğum olur