Huysuzsema Kızlar 40. Haftama son 9 günüm kaldı sizlerin ne kadar zamanı var bizim prenses gününü doldurucak belliki doktor 40 da gel dedi olmassa artık suni vericekler yada sezeryan olsun sağlıklı olsunlar da 🥰🌸😘
Damlasu_23 Huysuzsema Amin ya hepimizi inşallah artk ağrılarım artmaya başladı heleki bacak izlerim dönemiyorum uyurken 🙄
Esssmom Huysuzsema bizim de uygulamaya göre son 16 ama doktorum henüz bir şey söylemedi bu hafta konuşacağız sanırım doğumu ama günler geçmiyor sanki çok heyecanlıyım bakalım nasıl olacak🤗
Huysuzsema Esssmom Normal doğum olarak gözüküyorsa 40 a kadar bekliyolar zaten kuzum eyer kendiliğinden gelmesse suni veriyorlar 16 günün kalmış az gelir geçer hemen
Aycaaa571 Huysuzsema hiç deme valla az kalmış lafını duyunca sürekli strese giriyorum 😄😄 kanımızda taşımak neyse de nasıl çıkartacam onu düşünüyorum