Lunis merhaba lütfen kendinizi üzmeyin sütünüz kesilmesin. Çünkü bebeğinize süt götüreceksiniz. Benim bebeğim entübe olarak kaldı 5 gün sonrasında extübe oldu toplam 13 gün kaldı sonra çıkardık çok şükür. Sizin bebeğinizde iyi olacak Allahın izniyle içinizi ferah tutun, bebeğiniz sizi hissediyor. Çok zor bi süreç yaşayan bilir sizi çok iyi anlıyorum. Lütfen sabır ♥️