RumeysaNur34 Berrycherry bende onu düşünüyorum sepet beşik aldık ama nevresim bulamadım Trendyola falan da baktım ama 🤦♀️
Berrycherry RumeysaNur34 4580 bizimki asla o ölçüde bişey yok🙈 100100 müslin alıp onu örterim heralde ya da diktiririm diye düşündüm.
Beyzamutluu Gamzesss3 geçmiş olsun, alakasız bir soru olacak ama sormam gerek karar aşamasındayım da 🥺 aşı olmuş muydunuz
Gamzesss3 Beyzamutluu yok aşı olmadım ama olmayı düşünüyorum artık bende çünkü çok şükür ağır anlatmıyorum şuan ama ya ağır olsaydı bulaşmaz bana diye yaptırmadı çok dikkat ediyordum ama bulaştı ve nasıl neden bulaştı bilmiyorum 🤦♀️🤷♀️
Minikcivcivv Gamzesss3 lcwdan aldım indirimde 50 tl falandı kendimde 3 yıldır kullanıyorum lcwnin nevresimlerinj çok memnunum
HAZALDILER Karacadan aldim 150 tlydi kumasi ol kaliteli bi tanede yedek olarak bime gelmişti sansa 1 tanede bimden aldim.onunda kumasi iyi ama karaca gibi değil tabi
Sblatc Gamzesss3 ben bi tane aldım okaliptüs desenli gayet iyi bu fiyata bulunmaz. Diğerlerini bilmiyorum. Kız için fazla güzel modeller yok gibi geldi bana güzel desenler olsa yine alırdım yani