Sblatc Gamzesss3 ebebek teki nevresim takımları baya uygun 90 lira falan. Ben okaliptüs desenli olandan aldım kalitesi güzel. Onun dışında trendyol da Tuğba kuğu ve neym desing sayfaları var modeller çok güzel ama almadım
bahtnurr1 Gamzesss3 indirim takip et canım trendyolda falan 45₺ falana geliyor. Annem BİM’den de aldı mesela yeri falan çok beğendi
Merveelisa Gamzesss3 bimden aldım dün ölçüleri besigime goreydi bugün yıkadım utuledim çok güzel oldu kumaşı güzeldi
MerveNur- Gamzesss3 bi tane bime gelenlerden almıştım o ucuzdu kumaşı falan çok iyi değil dediler. bi tane de cigit sayfasından müslin nevresim aldım kumaşı çok güzel ve düz renk olması çok hoşuma gitti doğduğunda onu sereceğim 😊
Gamzesss3 Sblatc peki e bebekteki nevresimler nasıl kullandınız mı onile olarak bakıyorum ama fazla çeşit yok gibi yorum falanda yapılmamış kafam karışıyor 🤦♀️
Sblatc Gamzesss3 ben bi tane aldım okaliptüs desenli gayet iyi bu fiyata bulunmaz. Diğerlerini bilmiyorum. Kız için fazla güzel modeller yok gibi geldi bana güzel desenler olsa yine alırdım yani
Gamzesss3 Merveelisa ben şuan covid olduğum için bimdekileri kaçırdım 🤦♀️ zamanlaması harika oldu covidin
Beyzamutluu Gamzesss3 geçmiş olsun, alakasız bir soru olacak ama sormam gerek karar aşamasındayım da 🥺 aşı olmuş muydunuz
Gamzesss3 Merveelisa şuan 30 haftalık hamileyim de bekliycem şimdi beşiyin içine koymak için alıyım dedim bi kaçtane
_ipekkkkk Gamzesss3 Trendyoldan aldım gökkuşağı temalı nevresim takımı (İstagram sayfasıda var ) Neym desing satıcı 180 TL’ye almıştım 1 hafta önce şimdi 249 tl olmuş belki indirime girer kumaşı ve dokusunu beğendim rengide canlı geldi soluk değil 🌸
Berrycherry Ben de sepet beşik aldım ama ona nasıl bi çarşaf olur hiç bilmiyorum🙄 yatak da oval. Ölçüsü de baya farklı standartlardan🙈
Gamzesss3 Berrycherry sizin işiniz daha zor normal takım alçaksınız galiba mecbur 💁♀️ oval nevresim takımı yok ne yazikki varsada ben bilmiyorum 🤔
RumeysaNur34 Berrycherry bende onu düşünüyorum sepet beşik aldık ama nevresim bulamadım Trendyola falan da baktım ama 🤦♀️