Merhaba kızlar,
Yarın eşimle dışarı çıkacağız, topuklu ayakkabı giyme düşüncem var. Ama gebelikte giyip rahatsız olan, problem yaşayan, öneren-önermeyen tecrübelerinizi paylaşır mısınız. Oturmaya değil gezme dolaşma amaçlı çıkıcam ama tüm gün de ayakta olmam yani yemekti çay kahve vs amaçlı otururum çok yorulduğumda. Giyeceğim topuklu da yüksek sivri birşey değil kalın topuklu bir bot. 22 haftalık gebeyim bu arada. Giyip rahat edenleri ya da önceden giyiyordum ama hamileyken giydim şu şu başıma geldi diyenleri yorum yapmaya bekliyorum 😇🙏🏻