Ozgeliko 10 gün önce falan bende adet olmadım 28 inde olmam lazımdı 27 sinde kan verdim beta 0.25 çıktı ama regli olmadım göğüs ucunda kararmalar var hassasiyet var idrar kaçırma var istemsizce göğüs büyümesi var bel ağrısı ve ara ara kasık ağrısı var adet olucakmış gibi değil