kedivebebekannesi5555 5 ay bitti hiç göbeğim çıkmadı yani çok çok az o da niye böyle oldu anlamadım herkes 5 ay bitti deyince şok geçiriyor. Karnım dümdüzdü hamile kalmadan önce şimdi bir tık göbek olsada hala yeterli büyüklükte değil gibi ister istemez üzülüyorum
AdenEva kedivebebekannesi5555 benim de aynı, hatta bazı günler daha az bile oluyor, bazı günler de daha çok. Normal birşey herkesin bünyesi farklı 🙏🏻
mavi_kus kedivebebekannesi5555 ben 8 bitti 9. Ayı dolduruyorum benimde sanki 5 aylık gibi üzülmeyin bebiş iyiyse önemli değil ☺️
2inciannelik kedivebebekannesi5555 benimde aynı merak etme 6 dan sonra biraz daha belirginleşir zayıf hamile kalınca böyle oluyor bi de iç karın geniş bana her gören ay bebeğin çok mu küçük kalmış yazık diyorlar 😀😃😃
Crcs AdenEva Bugün çok yaygın duruyordu toparlanmasına alışmışım yayık ayran diyorum yok gibi geldi elimle kontrol edip duruyorum 🤰🏼😄
emeell kedivebebekannesi5555 evet hatta karnım hemen çıkmasın isteyeceksiniz son aylar ağırlıktan acele etmeyiin ☺️
Kbra240 kedivebebekannesi5555 ben 31 haftaligim hala belli değil canım iç karnın geniş senin diyor herkes seninde öyle sanırım 🙃
zeliss96 kedivebebekannesi5555 öyle bir çıkıyor ki bir anda özellikle 7 ayın başında aynısını yaşadım çünkü üzülüyordum diyordum niye benim göbeğim yok 😁
Annenaz kedivebebekannesi5555 illaki çıkar. Benim erken çıktı ben de memnun değildim. 😂 keşke sonra çıksaydı diyordum. Zaten balık etliyim çok kilo almış gibi duruyorum
Filizsaracc Bebeğin kilosu iyiyse hiç önemli değil normal doğum istiyosanız az kilo almak çok iyiymiş
Hilllll Benimde aynı 8. Aydayım deyince herkes şok oluyor hatta bazen cinsiyeti bellimi falan diyorlar tabiki belli doğacak bir aya deyince aaaa falan kalıyorlar öyle bebeğim de gayet sağlıklı 😀😀
kedivebebekannesi5555 Herkesee çook teşekkür ederimm moral oldunuz bana ❤️🥰🌺Aycaaa571 Sellinn mybabyhe Sinemmm4 Yesimisss zeliss96 Tugbamete Merve5 teletabi Portakalgeliyor nslhnyldz OOzge25 Gizemkocar Clementinee Zeynepbaran Seymaayyy Burcuguldolgun Ahmed34musab Byztrkravc Happybsrn Poyrazin_annesi yigitegenin_annesi rojinlina44
yigitegenin_annesi kedivebebekannesi5555 7 aylık hamileyim 5 aylıkken karnım aynı siiznki gibiydi çok kafama takıyordm ama şimdi büyümesin diye dua ediyrojm😂giyicek kıyafetim yok eğilemiyroum yatakta dönemiyorum kaplumbağa gibi sırt üstü yatıyroum ve zorlanıyroum kalkarken😂ve ilk gebeliğim 2ay sonra göbüşünü gör sen
Zeynepbaran yigitegenin_annesi canım sırt üstü yatma fazla sol tarafına yan yat bebege kan akışı sağlansın
Happybsrn kedivebebekannesi5555 valla ben bebeğim sağlıklı olsun yeter ki göbeğim çıksın istemem 🤣🤣 aksine sevinirim hem ağrılarmız fazla olmaz hareket kısıtlaması yaşamayız daha ne olsun 😁 şuan 4 bitti çok az var…