Saaki kesinlikle öyle bizim doktorumuz cinsiyet sorduğumuzda çok sinirlendi anlam veremedim 🙄 ilgili gibiydi ama ne bilim son tavrı bizi düşündürdü sanki cinsiyete göre mi bu doğum olucak Allah hayırlı olanı versin kız erkek diyemiyoruz öyle bir takıntımızda yok şükür ilk çocuğumuz ilk heyecan mutluluk ama anlayış yok doktorlarda