Benim dün kahverengi leke geldi ilk defa 16 haftalık bebeğim doktorumda yoktu doğumhaneye çağırdılar progestan iğnesi oldum eve geldim yattım kahverengi akıntı durdu sonra bu sabah tekrar başladı koyu sarı geliyodu doktor çağırdı tekrardan ultrasonda baktı bebek iyi gözüküyo dedi progestan atan verdi sabah içtim şuan yatıyorum akıntım normale döndü gibi gözüküyor. İnşaAllah kimse yaşamaz insan ne kadar korkuyo ve nedeninide bilemiyosun ki önlem alasın