Mom6545 bende görünürde hiç kanama olmadı sadece ultrasonda gördük kese içinde minicik nokta görünüyordu burada kanama oluşmuş ve durmuş devam etse düşerdi dedi 12.haftama kadar progestan kullandım ve hiç kalkmadım desem yeridir hep yattım o şekilde atlattık çok şükür ağrım da olmamıştı sadece ilaç çok rahatsız ediyordu geceleri kullandığım halde