Byztrkravc Anladım inşallah yakın zaman da gösterir bebiş de öğrenirsiniz, dünyanın en güzel bekleyişi bence çok önemli değil cinsiyetin ne olduğu ama insan bilmek istiyor kız mı erkek mi diye öncelik tabiki sağlık 🤗💕 ama bence erkek sizinkisi içime öyle doğdu öğrenince bize de söyleyin merak ettim 😁😂💕 benimde kızım olacak Allah nasip ederse 39 haftadayız gelmek bilmeyen kızımı bekliyorum 😄😁❤️