Meliketilaver Canım hiçbirşey olmaz eskilerden kalma hurafe narı ayıklarlarken sıçratmayan insan mı vardır cok sıcrayan bir meyve zaten niye gelipte bebeğe leke yapsın 😊 inanma böyle şeylere tedirgin oluyorsan da dikkatli ayıklayıp yersin ben daha 3-4 gün önce nar ayıkladım inan sıcramadığı yer kalmadı ustumde ne yani her yeri lekeli mi doğacak 😃 diyorum ya ilk gebeliğimde de cok nar yedim mecburiyetten eşimle ayıklardık suyunu sıkardık içerdim lıkır lıkır ve sıcrardı da ister istemez hiç leke yok bebeğimde ❤️❤️😊