Canmyavrumm Kızlar yesemmı yemesemmı nar getırmıs cokda canım cekıyor akıl verın hele .lekemı ne olusuyor denmıstı
Esraali Canmyavrumm yiyin ne olacak kabız yapabilir sadece ben yeni hamileyken günde 2 tane yiyordum cok severim leke falan yapmaz
DemetF Canmyavrumm yok ya ye herkes yiyor bende yedim elini surmezsin bi yerine yikarsin sonra bisey olmaz
Deriin Canmyavrumm ellerine saglik kayinvalidem banada ayiklar yerim 2 kase yerim gayetde güzel gidiyor ye canin cekiyorsa 🤤
Busebuseee Evet canım nar leke yapar derler nefsini köreltmek için 1-2 tane tadına bak genelde narın sıçradığı yerde leke olur derler soyarken sen soyma başkası soysun
Papatya-Kokusu Busebuseee ne alaka ya 🙄 ilk hamileliğimde suyum az diye doktor önerisiyle nar suyu içerdim ayıklarkende her yerime sıcrardı hiçte leke olmadı ikinciye hamileyim yiyorum kendim ayıklayıp yiyorum böyle safsatalara inanarak hamileliğinizi kötü geçirmeyin lekele olur iz kalır diye.
rengarenkduduv Busebuseee eeeeee dün koluma damladı elimde de vardı hatta elimi alnıma götürdüm ne yani şimdi lekele mi olacak kızım 😂
EsengulC Canmyavrumm blogda narla ilgili bir yazı vardı okuyabilirsiniz çok faydalı ben kendim soyuyorum yiyorum valla hiç öle bişey gelmedi aklıma
Algorab Hiç haberim yoktu lekeden falan ,günde 1 tane yiyorum ayy ekşi ekşi çok hoşuma gidiyor😀inşallah yapmiyordur leke falan ben soyuyorum soyarken de sıçrıyor her tarafa🙃🙃
Deryaiso Canmyavrumm günlük bir yada 2 adetten bir şey olmaz hatta çok güzel vitaminler içinde afiyet olsun
Aylin2011 Canmyavrumm yok canım yiyebilirsin sadece vücuduna sürme ablam hep yedi pamuk gibi kızı var
Elfelf475 balbocegim27 ben günde yarım kilo çilek yiyordum çocukta değil lekeyi minicik nokta yok iyi ki de yemişim 😅
Papatya-Kokusu Canmyavrumm Saçmalamayın 😃 eve her hafta nar alırım kendim ayıklarım her yerimede fışkırır yani ayıklarken yerimde hiçbişey olmaz ilk gebeliğimde de cok yedim suyunu sıkıp içtim tavuk ciğeri yedim leke falanda yok bebeğimde ikincide de yiyorum daha dün yine tavuk ciğeri yedim
Meliketilaver Papatya-Kokusu bende öyleyim şuan cok korktum valla narı cok seviyorum sürekli yiyorum cıktoğından beri çilekte cok yedim 22 haftalığım şuan hiçte hatırlamıyorum elimi nereme sürdüm 😭